REGULAMIN
INFORMACJE OGÓLNE
- Firma "BALTIC HOME" sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu przy ul. Uzdrowiskowej 11/3 działając na podstawie umowy z Właścicielem lokalu mieszkalnego/pensjonatowego, zwanego apartamentem, świadczy usługi w zakresie obsługi całorocznej oraz organizacji wynajmu tego apartamentu na krótkotrwałe pobyty turystyczne Gościom/Klientom.
- Firma "BALTIC HOME" sp. zo.o. jest przed Gośćmi/Klientami stroną w sprawach usługi wynajmu.
- Firma "BALTIC HOME" sp. z o.o. świadczy we własnym imieniu usługi marketingowe, reklamowe i informacyjne oraz usługi sprzątania i całorocznej opieki nad powierzonymi lokalami
INFORMACJE DLA KLIENTA/GOŚCIA
Użyte określenia oznaczają:
- GOŚĆ/KLIENT - osoba dokonująca rezerwacji i następnie klient firmy "BALTIC HOME" sp. z o.o.
- WYNAJMUJĄCY - BALTIC HOME sp. z o.o. świadczący usługę wynajmu .
- B.H. - firma "BALTIC HOME" sp. z o.o.
Zapoznanie się Klienta/Gościa z poniższymi informacjami, oraz akceptacja ich treści jest niezbędna do realizacji usługi.
- ZASADY REZERWACJI
- aktualna oferta dostępnych do wynajęcia apartamentów znajduje się na stronie internetowej www.baltic-home.pl , oraz w innych materiałach informacyjnych wydawanych przez B.H.
- po zapoznaniu się z ofertą Klient/Gość uzgadnia z B.H. telefonicznie, pocztą elektroniczną lub tradycyjną szczegóły co do terminu oraz ceny wykonania usługi. W tym momencie następuje wstępna rezerwacja apartamentu
- w ciągu następnych 48 godzin Klient/Gość otrzyma faxem, e-mailem lub pocztą Formularz Zamówienia. Przesłany przez B.H. formularz będzie zawierał zapisy dotyczące uzgodnionego apartamentu, terminu rezerwacji oraz ceny za usługę. Od tego momentu, Klient/Gość jest zobowiązany w przeciągu 3 dni (jeśli nie ustalono inaczej ) wypełnić formularz i wpłacić zaliczkę w wysokości podanej w formularzu na podane konto bankowe Wynajmującego. Kwota ta będzie stanowić zadatek na wykonanie usługi wynajmu. Kopię wypełnionego formularza, oraz kopię dokonanej wpłaty Klient/Gość przesyła do biura B.H.
- w dniu otrzymania w/w dokumentów B.H. telefonicznie, faxem lub e-mailem potwierdza przyjęcie rezerwacji końcowej
- przekroczenie wyznaczonego terminu wpłaty zadatku może spowodować anulowanie wstępnej rezerwacji, przy czym jeżeli rezerwacja została anulowana, a Klient/Gość dokonał wpłaty po terminie, zostanie On o tym poinformowany, a zadatek po potrąceniu kosztów operacyjnych w wysokości 60,00 zł. zwrócony w ciągu 7 dni na konto wpłacającego.
- Formularz Zamówienia wraz z wpłatą zadatku jest dla Gościa/ Klienta potwierdzeniem zawarcia umowy z B.H.
- pozostałą do rozliczenia należność za pobyt Klient/Gość wpłaci najdalej w dniu przyjazdu przelewem na konto Właściciela lub gotówką w biurze B.H.
- w sezonie A rezerwacje są przyjmowane wyłącznie na pełne tygodnie ( od soboty ). Istnieje możliwość rezerwacji apartamentu na okres poniżej tygodnia przy dopłacie 50% ceny podstawowej wynajmu.
- w sezonach B i C istnieje możliwość rezerwacji apartamentu na okres poniżej tygodnia, ale w tych przypadkach cena za dobę może wzrosnąć o czym Klient/Gość zostanie poinformowany na wstępie
- ZMIANA REZERWACJI
- chęć zmiany w dokonanej rezerwacji, Gość powinien zgłosić na piśmie do siedziby B.H., z tym, że o ile zmiana ma dotyczyć terminu pobytu w apartamencie, należy ją zgłosić nie później niż na 30 dni przed wyznaczoną w zamówieniu datą przyjazdu
- przy zachowaniu powyższego, B.H. rozpatrzy proponowane zmiany i o decyzji poinformuje Gościa na piśmie
- w przypadku gdy zmiana w dokonanej rezerwacji nie jest możliwa, pozostaje ona w mocy
- ANULOWANE REZERWACJI
- w przypadku anulacji do 30 dni przed terminem przyjazdu Gość ponosi koszty operacyjne w wysokości 150,00 zł.
- w przypadku anulacji do 14 dni przed terminem przyjazdu Gość ponosi koszty wpłaconego zadatku
- przy anulacji poniżej 14 dni przed ustalonym terminem przyjazdu, Gość ponosi koszty w wysokości 60 % wartości zamówienia
- przy anulacji w dniu przyjazdu lub przy braku anulacji, Gość zobowiązany jest do zapłaty pełnej kwoty za pobyt w rezerwowanym terminie
- możliwość przeprowadzenia anulacji bez ponoszenia przez Gościa obciążeń, istnieje jedynie w sytuacji gdy Gość wskaże nowego Klienta na ten sam apartament i w tym samym terminie. W takim przypadku Gość otrzyma zwrot wpłaconego zadatku, z potrąceniem kosztów operacyjnych w wysokości 150,00 zł, nie wcześniej niż 7 dni po zakończeniu wynajmu osoby wskazanej
- w każdym przypadku anulacja zostanie potwierdzona przez B.H. na piśmie
- CENY
Podana w opisie apartamentu cena jest ceną brutto i obejmuje:
- pobyt w apartamencie maksymalnej ustalonej dla niego ilości osób za jedną dobę przy czasie najmu minimum jednego tygodnia
- koszt zużytych przez Gości mediów (energia, woda, gaz, ogrzewanie), o ile nie jest to zużycie w wyraźnym stopniu nadmierne
- zmianę pościeli i ręczników dla każdego z Gości przy pobycie dłuższym niż 7 dni
- koszt sprzątania serwisowego przy pobycie dłuższym niż 7 dni
- koszt rezerwacji
Podana cena nie obejmuje:
- opłaty za sprzątanie końcowe
- opłaty klimatycznej (6,20 zł za każdą osobę, za dzień)
- ewentualnego wynajmu miejsca parkingowego, lub w garażu podziemnym
- PRZYJAZD I WYJAZD GOŚCI, KAUCJA
- o ile nie zapadną inne uzgodnienia, Gości oczekujemy pierwszego dnia pobytu od godziny 17:00 w biurze B.H. w Świnoujściu przy ul. Uzdrowiskowej 11/3
- Gość wspólnie z przedstawicielem B.H. uda się do apartamentu i na miejscu dokona jego przyjęcia, m.in. poprzez sprawdzenie stanu zastanego ze spisem inwentarza
- opuszczenie apartamentu przez Gości powinno nastąpić ostatniego dnia pobytu, do godziny 11:00.
- istnieje możliwość ustalenia innych godzin przyjazdu i wyjazdu Gości
- B.H. pobierze od Gościa kaucję w wysokości podanej przy opisie apartamentu, lub ustalonej w inny sposób. Kaucja zostaje pobrana pierwszego dnia i zwrócona Gościowi ostatniego dnia pobytu, po przyjęciu apartamentu bez uwag
- ZASADY OBOWIĄZUJĄCE W CZASIE POBYTU GOŚCI
- przy każdym opisie apartamentu znajdują się wskazania B.H. m.in. co do maksymalnej dopuszczalnej ilości osób mogących mieszkać w apartamencie, dopuszczalności przebywania w nim zwierząt oraz palenia tytoniu. Każdy z Gości zobowiązuje się do przestrzegania tych zaleceń, poszanowania mienia Właścicieli oraz przestrzegania ogólnie przyjętych zasad porządku publicznego
- w przypadku przekroczenia ilości zamieszkujących osób, stwierdzenia dewastacji lub rażącego naruszania porządku publicznego, B.H. ma prawo i obowiązek interweniować, aż do natychmiastowego zerwania umowy włącznie
- Gość zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia apartamentu, przez co jest rozumiane dokładne zamykanie drzwi wejściowych i okien przy każdorazowym jego opuszczeniu oraz staranne przechowywanie kluczy bez dostępu do nich osób postronnych
- jeżeli w trakcie pobytu Gościa dojdzie z jego winy do uszkodzenia lub zaginięcia części wyposażenia apartamentu, B.H. zobowiązany jest dochodzić od Gościa pokrycia strat.
- wcześniejszy, nie uzgodniony wyjazd Gościa bez przekazania apartamentu przy udziale przedstawiciela B.H., może spowodować roszczenia ze strony B.H.
- w czasie pobytu Gość będzie jedynym użytkownikiem apartamentu. Dlatego w normalnym trybie przedstawiciel B.H. przybędzie do apartamentu jedynie na wezwanie i w obecności Gościa ( w tym także do sprzątania i wymiany pościeli w trakcie pobytu )
- Gość ma możliwość zgłaszania przedstawicielom B.H. wszelkich spraw związanych z pobytem, w tym również ewentualnych szkód i awarii osobiście w biurze firmy lub pod numerem telefonu przekazanym w dniu przyjazdu
- jeżeli w czasie pobytu będą Państwo niezadowoleni z jakości usług, lub z jakiegokolwiek innego powodu zależnego od B.H., prosimy natychmiast ten fakt zgłosić abyśmy mogli rozwiązać zaistniały problem
- Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w apartamencie przez wyjeżdżającego Gościa, mogą być odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt, wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej, po przesłaniu przez Gościa listu przewozowego do opłaconej przesyłki na adres mailowy recepcji: biuro@baltichome.pl
- W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, przechowujemy je przez okres miesiąca od daty wyjazdu Gościa z apartamentu . Po upływie tego okresu przedmioty te zostaną zutylizowane.
- POUFNOŚĆ DANYCH OSOBOWYCH KLIENTA/GOŚCIA
- dane osobowe Klienta/Gościa zostaną należycie zabezpieczone i wykorzystane przez B.H. wyłącznie dla potrzeb świadczenia usługi
- REKLAMACJE
- Wszelkie reklamacje można zgłaszać na adres mailowy biuro@baltichome.pl z dopiskiem "Reklamacja". Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia.
ZAPRASZAMY PAŃSTWA DO ŚWINOUJŚCIA PRZEZ CAŁY ROK
I ŻYCZYMY WSPANIAŁEGO URLOPU NAD MORZEM